Ακολουθεί ένα κείμενο –απάντηση σε μηνύματα που έρχονται τον τελευταίο καιρό στον ιστότοπο και μιλάν για ενοποίηση, αδελφοσύνη, μείωση της πολιτικής ενασχόλησης όσο αναπαράγεται η βία μεταξύ των ομάδων/τάσεων , ξεπέρασμα αυτής της κόντρας και τέλος πάντων συμπόρευση όλων μαζί ενωμένων ενάντια στον κοινό εχθρό, την οικονομική εξουσία, τον καπιταλισμό, το κράτος κτλ.
Κανένας δεν μπορεί να ξεπεράσει μια τέτοια κόντρα ουσιαστικής και δομικής σημασίας. Δεν μπορεί κανείς να πει δεν με ενδιαφέρει η εσωτερική σύγκρουση, όταν ανοίγουν κεφάλια, ρίχνεται λάσπη, διαστρεβλώνονται γεγονότα και όλα αυτά επειδή κάποιοι δρουν με τρόπο που δεν αρέσει σε κάποιους άλλους. Δεν μπορεί επίσης κόσμος να σιωπά μπροστά στις άθλιες κινήσεις που κάνει μια συγκεκριμένη κλίκα ατόμων που νομίζει ότι ένας πολιτικός χώρος είναι ιδιοκτησία της ,αλλά όταν βλέπει αλλαγές στον συσχετισμό δυνάμεων να σπεύδει να διαλαλήσει την δήθεν ουδετερότητα του και να κηρύσσει την αδελφοσύνη και την ενοποίηση. Αυτά ας τα έλεγε πριν ανοίξουν κεφάλια.
Υπάρχει που λέτε μια κλίκα η οποία έχει αλλεργία γενικότερα σε κάθε τι λαϊκό και σε κάθε τι αλήτικο και από κει γεννιέται όλη η αντιπαλότητα και η σύρραξη. Στόχος τους εδώ και χρόνια είναι να ξεμπερδέψει ο αναρχικός χώρος από το λαϊκό του στοιχείο και να μείνει αποστειρωμένος μέσα στην θεωριτική του ηρεμία. Μακριά από κώδικες που έχουν σχέση με την ελληνική πραγματικότητα , ενταγμένος όμως σε μια κουλτούρα ισοπεδωτική που θέλει την αναρχική τάση της κεντρικής Ευρώπης να υιοθετείται και να επιβάλλεται στο ελλαδικό περιβάλλον αδιαφορώντας πλήρως για τις διαφορετικές συνθήκες που υπάρχουν εδώ. Δηλαδή για να γίνει ξεκάθαρο και κατανοητό αυτό που λέω με ένα απλό παράδειγμα : Η γερμανική κοινωνία, που παίζει να είναι απ τις πιο αλλοτριωμένες και άρρωστες στην Ευρώπη , έχει μια Χ αναρχία που έχει με τη σειρά της διαμορφωθεί σε ένα απ τα πιο αρρωστημένα περιβάλλοντα της Ευρώπης .Μερίδα του χώρου σκέφτηκε , για λόγους δυτικού lifestyle, να εισάγει αυτό το αρρωστημένο πολιτικό-εναλλακτικό μοντέλο, πετώντας ετσιθελικά στην άκρη όλα τα ντόπια χαρακτηριστικά που συνθέτουν τον ευρύτερο αντικαθεστωτικό ελλαδικό χώρο. Αυτό ξέρετε τι σημαίνει ; ξένες συμπεριφορές και κώδικες παντελώς άγνωστοι σε εμάς. Φτάσαμε λοιπόν σε ένα σημείο όπου άμα βρίζεις τους μπάτσους μουνία θεωρείσαι ύποπτος για σεξισμό, αν χρησιμοποιείς την λέξη πούστης να είσαι ύποπτος για ομοφοβία, αν τρως κρέας να είσαι φονιάς ζώων , αν πας γήπεδο (το πιο λαϊκό και μαζικό άθλημα στον κόσμο) να είσαι υπηρέτης του κάθε επιχειρηματία και απολίτικος, αν συναναστρέφεσαι με την αριστερά και συμφωνείς με κομμάτια της ιστορίας της να είσαι φίλο- σταλινικός και φίλο-εξουσιαστής , αν κατεβαίνεις στις πλατείες με τον απλό κόσμο ,να είσαι ύποπτος γιατί οι «σύντροφοι» που κόβουν βόλτες στις πλατείες των αγανακτισμένων έχουν ένα τουπέ γάμησέτα καθώς είναι υπεράνω της λαϊκούρας και του απλού κόσμου που μικροαστίζει, ενώ τέλος , αν μιλάς για τον τόπο σου (ιστορικά και πολιτισμικά) να’σαι ύποπτος για πατριωτισμό ο οποίος θα σε ξυπνήσει φασίστα . Μιλάμε δηλαδή για μια αρρωστημένη ξενόφερτη κουλτούρα που μπορεί να εξηγηθεί γιατί αναπτύχθηκε έτσι εκεί που αναπτύχθηκε ,αλλά είναι παράλογο γιατί προσπαθεί με τσαμπουκά να κυριαρχήσει σε ένα περιβάλλον τελείως διαφορετικό.
Το ουσιαστικό πρόβλημα ξεκινάει όταν τα αυτόκλητα κεφάλια ενός πολιτικού χώρου, θεωρούν ότι έχουν το δικαίωμα να κουνάν το δάκτυλο σε κόσμο και να αποφασίζουν με κριτήρια ξενόφερτα ποιος είναι πολιτικοποιημένος και ποιος όχι. Έτσι, όποιος δεν τρώει μόνο ραπανάκια και δεν ακούει DIY μουσική , όποιος χρησιμοποιεί την ελληνική λαϊκή αργκό που θεωρείται σεξιστική , όποιος δεν ψάχνεται σεξουαλικά (ομοφιλοφυλικοι πειραματισμοι: νέο φρούτο κι αυτό), και τέλος , όποιου η βιαιότητα και η διάθεση για σύγκρουση και μπάχαλα έχει να κάνει μάλλον με την τεστοστερόνη του, κατατάσσεται στην σφαίρα του απολιτίκ. Αυτή τη στιγμή ισοπεδώνεται η εδώ πολιτισμική ταυτότητα και οι διαφορετικοί κώδικες που αυτή γεννάει. Και όσο γίνεται προσπάθεια από κάποιους να επιβάλουν αυτήν την ισοπέδωση, η σύρραξη θα συνεχίζεται.
το παρακάτω κείμενο οι όροι «συμμορία», «συμμορίτης» και «συμμορίτισσα» χρησιμοποιούνται αμετάλλακτοι ,με την έννοια που έχει αποδοθεί στο υπογραμμένο κείμενο αναρχικών ομάδων η φράση «20μελή συμμορία». Πιάνει δηλαδή όλο εκείνο το συγκρουσιακό φάσμα αναρχικών και αναρχιζόντων ( άτομα, ομάδες και τάσεις) που έχουν ανα καιρούς αμφισβητήσει τα αναρχοτσιφλίκια της Θεσσαλονίκης (κεφάλια της υφανετ, ορφανοτροφείου και της γραφικότατης πλέον terra incognita).Ο όρος «αναρχικός-οι» χρησιμοποιείται για τους συντρόφους εκείνους που έχουν καλές σχέσεις και με τις δυο πλευρές.
«..η δικαιοσύνη είναι ανταπόδοση και ανταλλαγή, με την προϋπόθεση ότι υπάρχει μια κατά προσέγγιση ίση δύναμη: γ ‘αυτόν τον λόγο η εκδίκηση ανήκει αρχικά στην σφαίρα της δικαιοσύνης, είναι μια ανταλλαγή…» (Φρίντριχ Νίτσε)
Σεπτέμβρης 2007: Σε συγκρούσεις στη ΔΕΘ και μετά από άρση ασύλου που γίνεται στα πανεπιστήμια, συλλαμβάνεται μια συμμορίτισσα και προφυλακίζεται για κάποιους μήνες. Η Υφανέτ θα βγάλει ένα αισχρό κείμενο με πολιτικές σάλτσες- αναλύσεις τύπου Κανάκη στο ράδιο αρβύλα- για λόγους σοβαροφάνειας μέσα απ το οποίο ζητάει την άμεση απομόνωση των συμμοριτών. Παράλληλα θα ξεκινήσει και ένα παραλήρημα λασπολογίας και παραπληροφόρησης γύρω από τους συμμορίτες αλλά και το πρόσωπο της συγκεκριμένης συντρόφισσας, άκρως συκοφαντικές και υποτιμητικές. Το διάστημα που ακολουθεί αρκετοί συμμορίτες αλλά και αναρχικοί θα διωχθούν από συνελεύσεις ως ανεπιθύμητοι επειδή είτε συμμετείχαν στις συγκρούσεις, είτε συμφωνούσαν με τις συγκρούσεις αν και δεν συμμετείχαν. Την ίδια μοίρα θα έχει και όλο το φιλικό κομμάτι της συμμορίτισσας. Σε συγκέντρωση έξω από της φυλακές των Διαβατών , όταν ακούγεται σύνθημα για την συμμορίτισσα οι μόνοι που φωνάζουν είναι οι συμμορίτες , οι γονείς της κοπέλας και ελάχιστοι αναρχικοι, αντιθέτως οι αναρχοτσιφλικάδες κοιτάν κάτω στο έδαφος παρακολουθώντας τη ζωή στο βασίλειο των μυρμηγκιών.
Ιούνιος 2008 : Πραγματοποιείται η περιβόητη αντιφασιστική στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης όπου ξεσπούν συμπλοκές με τα ΜΑΤ. Μια μερίδα συμμοριτών μαζί με αναρχικούς συγκρούονται με τους μπάτσους , ενώ πίσω οι αναρχοτσιφλικάδες προσπαθούν να διασπάσουν την πορεία και να αφήσουν τον κόσμο εκτεθειμένο . Η πλειοψηφία του κόσμου δεν συμμετέχει στις συγκρούσεις αλλά προσπαθεί να κρατήσει το μπλόκ ενωμένο για να μην έχουμε χειρότερα. Στο τέλος της πορείας ένας αναρχοτσιφλικάς θα επιχειρήσει να ξεκουκουλώσει έναν συμμορίτη, ενώ ένας άλλος 15χρονος συμμορίτης θα ξυλοκοπηθεί για παραδειγματισμό.
Δεκέμβρης 2008: Κατά την διάρκεια της εξέγερσης πραγματοποιείται συνέλευση σε κατειλημμένο κτίριο στο κέντρο της πόλης από αναρχοτσιφλικάδες και αναρχικούς στην οποία παρευρίσκονται και συμμορίτες. Την ίδια ώρα στα πανεπιστήμια εξελίσσονται συγκρούσεις μεταξύ εξεγερμένων και μπάτσων. Σε κάποια στιγμή η συνέλευση ειδοποιείται ότι στα πανεπιστήμια έχει συγκεντρωθεί ένας μεγάλος αριθμός φασιστών ο οποίος εφορμεί μαζί με τους μπάτσους. Ενώ σύντροφοι από τα πανεπιστήμια ζητούν βοήθεια, στην συνέλευση πολύ λίγοι θα κινηθούν προς αυτήν την κατεύθυνση, με το μεγαλύτερο μέρος των αναρχοτσιφλικάδων να συμπεριφέρεται ως σαν να μην τρέχει τίποτα, συνεχίζοντας την κουβέντα τους για δράσεις της επόμενης μέρας.
Μάρτης 2009: Πραγματοποιείται συγκέντρωση στα δικαστήρια της Λάρισας για δίκη του Βαγγέλη Πάλλη .Μετά από την απόπειρα κάποιων αναρχικών και συμμοριτών να παρεμποδίσουν τη διέλευση ενός περιπολικού με την τοποθέτηση κάδου στη μέση του δρόμου, oι μπάτσοι κάνουν αιφνιδιαστική επίθεση στον κόσμο με αποτέλεσμα να τραυματιστούν αρκετοί και άλλοι να πιαστούν. Οι αναρχοτσιφλικάδες αμέσως θεωρούν υπεύθυνους τους συμμορίτες που για ώρα ήταν σε λεκτική αντιπαράθεση με τους μπάτσους, ενώ σύντροφος θα κατηγορηθεί ότι έσκασε στη Λάρισα όχι για τον Πάλλη ,αλλά για να προκαλέσει επίτηδες επεισόδια… άκουσον άκουσον.
Μάης 2009: Με αφορμή των ξυλοδαρμό κάποιων παιδιών από μεθυσμένους πάνκηδες , οι αναρχοτσιφλικάδες απόφασίζουν κινηματική εισβολή στην κατάληψη street attack. Μια κατάληψη στην οποία πραγματοποιούνταν τα περισσότερα live του χώρου. Η κατάληψη σπάζεται ενώ ξυλοφορτώνεται και άσχετος με το περιστατικό κόσμος. Στις μέρες που θα ακολουθήσουν θα ξεκινήσει πάλι παραπληροφόρηση και λασπολογία ενάντια στους συμμορίτες που δεν συμμετείχαν στην εισβολή. Εκει θα ξεστομιστούν ανοιχτά πλέον τα περί πρακτόρων της ασφάλειας, φασιστών κτλ. Το ότι επιλέχτηκε εισβολή σε κατάληψη μέσα στο άσυλο ώστε να έχουν το άτυπο οκ απο τους μπάτσους , ενώ μπορούσαν να βρουν τους υπεύθυνους εκτός κατάληψης δεν σχολιάστηκε από κανέναν. Η μη συμμετοχή των περισσοτέρων συμμοριτών δεν αφορούσε τις όποιες φιλικές σχέσεις με τα άτομα της κατάληψης, άλλωστε πολλοί συμμορίτες δεν είχαν καν το ένα γειά που λεμε, με τους καταληψίες της street attack. Η απόφαση ήταν καθαρά πολιτική μιας και εκείνον τον καιρό έπαιζε η τρομοκρατία του κράτους για εκκενώσεις καταλήψεων και προσπαθούσαμε όλοι να συνδιαμορφώσουμε κοινή γραμμή. Σε συνελεύσεις αναρχοτσιφλικάδων σύντροφοι θα βαφτιστούν είτε ασφαλίτες, είτε φασίστες , είτε ύποπτοι για σχέση με φασίστες, προληπτική λάσπη δηλαδή σε πρόσωπα. Προφανώς και δεν υπήρχε η παραμικρή ένδειξη για κάτι τέτοιο, η λάσπη ρίχνονταν συνειδητότατα.
Ιούνης 2009 : Αναρχοτσιφλικάδες διώχνουν από πάρτυ στα πανεπιστήμια την ελεύθερη πλέον συμμορίτισσα (από τα γεγονότα του 2007) και φίλους της. Κάποιοι συμμορίτες θα ζητήσουν το λόγο και θα ξεκινήσει μια μικροσυμπλοκή απ την οποία ένας αναρχοτσιφλικάς της Υφανέτ θα τραυματίσει στο κεφάλι έναν συμμορίτη. Ο συγκεκριμένος αναρχοτσιφλικάς αποτελεί μετά από 3 χρόνια την αφορμή για τις συρράξεις που διαδραματίζονται τώρα.
Δεκέμβρης 2009: Στην πρώτη επέτειο από τη δολοφονία του Αλέξη , οι συμμορίτες κατεβαίνουν οργανωμένα έτοιμοι να συγκρουστούν, κόντρα στο κλίμα που είχε επιβάλει ο κρατικός μηχανισμός. Οι αναρχοτσιφλικάδες γνωρίζοντας ότι τα πράγματα θα’ναι ζόρικα κατεβαίνουν ως απλοί περιπατητές τύπου γιαγιάδες του ΣΥΡΙΖΑ. Οι μπάτσοι πολύ γρήγορα περνούν στην αντεπίθεση και προσπαθούν να επιβάλουν το δόγμα της μηδενικής ανοχής διαλύοντας όλη την πορεία. Οι αναρχοτσιφλικάδες τις επόμενες μέρες απλά θα βγάζουν βρόμες και ανέκδοτα για την αποτυχία των συμμοριτών, λες και αυτοί καθημερινά ισοπεδώνουν και από μια διμοιρία βρε αδελφέ έτσι για πρωινή γυμναστική. Δεν θα υπάρξει καμία κριτική για την απραξία τους, ενώ η λάσπη τους δεν θα εχει όριο.
Φεβρουάριος 2010: Πραγματοποιείται επίθεση στην κατάληψη Υφανέτ. Αρκετοί συμμορίτες μαζεύονται εκεί για αλληλεγγύη νομίζοντας ότι πρόκειται όντως για φασίστες. Κάνουν την εμφάνιση μηχανές της ομάδας Ζ και ξεσπούν μικροσυμπλοκές έξω από την κατάληψη. Το χρονικό σημείο που εμφανίζονται οι μπάτσοι μας κάνει σίγουρους ότι πρόκειται για συνεργασία με τους φασίστες, οπότε και οι συμπλοκές αυθόρμητα λειτουργούν στη βάση προστασίας της κατάληψης. Σε κάποια φάση ο επικεφαλής των Ζητάδων φωνάζει στον «επικεφαλή» της Υφανετ, «μάζεψε τους δικούς σου, να μαζέψω τους δικούς μου» και μέσα σε δευτερόλεπτα ο δεύτερος αρχίζει να ουρλιάζει προς το πλήθος που προσπαθούσε να απωθήσει τους μπάτσους, λέγοντας τους να σταματήσουν αμέσως την αντιπαράθεση με τους Ζητάδες. Αυτό δεν το άκουσαν μόνο συμμορίτες ,αλλά και αναρχικοί. Την επόμενη κιόλας μέρα αποδείχτηκε ότι το πέσιμο δεν έγινε από φασίστες και ότι οι Ζητάδες έσκασαν λόγο αναμπουμπούλας.
Ιούνης 2011: Αντιφασιστική συγκέντρωση γίνεται στον λευκό πύργο την ώρα που λίγα μέτρα πιο πέρα έχει μάζωξη η χρυσή αυγή. Συμμορίτες και αναρχικοί ξυλοκοπούν φασίστες που προσπαθούν να προσεγγίσουν τη συγκέντρωση, ενώ αργότερα ξεσπούν συμπλοκές μεταξύ συμμοριτών και της περιφρούρησης της χρυσής αυγής στο κάτω μέρος της αντιφασιστικής συγκέντρωσης που γενικεύεται με την προσπάθεια των μπάτσων να επέμβουν. Ακολουθεί κυνηγητό στα στενά με ασφαλίτες να αναλαμβάνουν δράση. Ενώ ο κόσμος σιγα σιγα επιστρέφει στο λευκό πύργο , όπου έχουν μαζευτει και αγανακτισμένοι, εντοπίζονται δυο ασφαλίτες που πριν κυνηγούσαν κόσμο και δέχονται επίθεση από 2-3ς συμμορίτες . Ξάφνου μια αναρχιτσιφλικού αρχίζει να ουρλιάζει με φωνή τύπου, με κεράτωσε ο γκόμενος, δίνοντας στην ψύχρα τα ονόματα των συμμοριτών που με καλλυμένα πρόσωπα ξυλοφορτώνουν τους 2 ασφαλίτες . Η τύπισσα συνεχίζει λέγοντας «αυτά να πάτε να τα κάνετε αλλού» …. και το τεράστιο ερώτημα : εάν δεν επιτεθείς σε ασφαλίτες όταν τους εντοπίζεις μέσα σε συγκεντρώσεις ΠΟΥ αλλού θα τους επιτεθείς?
Σεπτέμβρης 2011 :Συμμορίτες, αναρχικοί και χουλιγκάνια την πέφτουν σε ντίλερς σε πανευρωπαικό drugοπάρτυ αναρχοαυτόνομων το οποίο γίνεται με την άμεση συμμετοχή και στήριξη των αναρχοτσιφλικάδων. Η σύρραξη γενικεύεται και το πάρτυ διαλύεται. Αμέσως μετά αρχίζουν ξανά μανά οι απειλές σε συμμορίτες , αναρχικούς και διάφορους που πήραν μέρος στο ντου, ενώ αρχίζει μια κουβέντα του κώλου γύρω από το κατά πόσο αυτοί που διέλυσαν το πάρτυ κάνουν ναρκωτικά ή όχι. Περιττό να σχολιάσουμε ότι κανένας ποτέ δεν σκέφτηκε ότι άλλο η χρήση των όποιων ναρκωτικών και άλλο η προσπάθεια ανάδειξης της drugοκουλτούρας ως επαναστατικής και απελευθερωτικής. Τέλος πάντων το θέμα είναι ότι οι αναρχοτσιφλικάδες διέδωσαν με τη μία πανελλαδικά ότι διαλύθηκε ένα αναρχικό drugοπάρτυ με κόσμο να απορεί ποιοι κανίβαλοι το έκαναν αυτό , ενώ κανένας δεν προβληματίστηκε για το οτι ένας ολόκληρος πολιτικός χώρος ήταν μαζικά χαπακωμένος μέσα στα πανεπιστήμια. Πρωτοτυπία μοναδική.
Φεβρουάριος 2012: Με αφορμή τον ξυλοδαρμό του Υφανετέου (που στο παρελθον ειχε τραυματίσει έναν συμμορίτη) από 3ς συμμορίτες πραγματοποιείτε η κινηματική επίθεση στην οδό Αποστόλου Παύλου και η αποτυχημένη απόπειρα ξυλοφορτώματος 12 συμμοριτών που άραζαν εκει. Οι αναρχοτσιφλικάδες πιάνουν τον συμμορίτη που θεωρούν βασικό υπεύθυνο και προσπαθούν αποτυχημένα να του σπάσουν τα πόδια με κάποιους να τα κρατάν τεντομένα και άλλοι να βαράν σε συγκεκριμένα σημεία. Επίσης δέχεται συγκεκριμένα και προμελετημένα χτυπήματα που στόχο είχαν να του κάνουν ζημιά στα γεννητικά του όργανα (τα σημάδια είναι εμφανή) , να αποδομήσουν το φύλο του με το ζόρι δηλαδή…ούτε αυτό όμως κατάφεραν. Όσο για τους άλλους που και καλά δεν ήταν στόχοι , οι αναρχοτσιφλικάδες προσπάθησαν να τους χτυπήσουν όλους , ευτυχώς η απειρία τους στο δρόμο και στην συμμορίτικη νοοτροπία δεν απέφερε σοβαρές συνειδητές «παράπλευρες» απώλειες.
Θα μπορούσαν να γεμίσουν και άλλες σελίδες από περιστατικά αναρχοτσιφλικιστικου τσαμπουκά, αλλά σκοπός δεν είναι η καταγραφή όλων των γεγονότων αυτής της μακρόχρονης κόντρας μεταξύ επίσημης αναρχίας και όσων δεν την αναγνωρίζουν ,αλλά το να δοθεί μια μικρή γεύση για το πώς και γιατί αναπαράγεται αυτή η κόντρα που στην νεότερη μόνο ιστορία του ευρύτερου χώρου κοντεύει να κλείσει δεκαετία.
Εν κατακλείδι
Εδώ και 7 περίπου χρόνια πολλοί συμμορίτες που προσπάθησαν να βρουν πολιτική στέγη στον αναρχικό χώρο της Θεσσαλονίκης, έφυγαν. Άλλοι αποχώρησαν απογοητευμένοι ζώντας τα πράγματα από μέσα, άλλοι την κάναν με ελαφρά πηδηματάκια πριν καλά καλά ζήσουν την υποκρισία σε μερίδα του χώρου , άλλοι φύγαν με ανοιγμένα κεφάλια και τέλος άλλοι με την σκόπιμη ρετσινιά του ύποπτου στοιχείου. Από το νέο αίμα οι μόνοι που έχουν παραμείνει στον επίσημο χώρο είναι πλειοψηφικά όσοι καναν τον κινέζο, όσοι τουμπεκιάστηκαν μπροστά στον θαυμασμό του αναρχοτσιφλικά και όσοι άβουλοι δεν τόλμησαν ποτέ να πουν την γνώμη τους ακόμα και σε πράγματα με τα οποία από μέσα τους διαφωνούσαν.
Οι αναρχοτσιφλικάδες από την άλλη αδυνατώντας να υπερασπιστούν τους λόγους που φέρονται ετσί με σοβαρά επιχειρήματα, το μόνο που κάνουν είναι να λασπολογούν με αδίστακτο τρόπο. Δεν είναι τυχαίο ότι ενώ υποτίθεται απέναντί τους έχουν κυρίως μπαχαλοχουλιγκάνους, άρα κατώτερα όντα, στα κείμενα τους πορεύονται μόνο με λάσπη και συκοφαντίες και όχι με τον σταράτο λόγο που τον παίζουν στα δάχτυλά τους. Κανένας συμμορίτης δεν μίλησε ποτέ για φασίστες μέσα στον χώρο και δεν στοχοποίησε πρόσωπα ως πράκτορες της αστυνομίας. Αντιθέτως οι αναρχοτσιφλικάδες το μόνο που κάνουν είναι στην καλύτερη περίπτωση να αφήνουν υπονοούμενα περί ύποπτων ατόμων και ύποπτων κινήσεων και στην χειρότερη να στοχοποιούν ανοιχτά πρόσωπα ως πράκοτρες και φασίστες. Το άλλο πεδίο που ξέρουν να ελέγχουν καλά είναι το επικοινωνιακό, επειδή έχουν επαφές με πολύ κόσμο εύκολα περνάν την δική τους λασπολογική άποψη ως δεδομένη και εδώ ερχόμαστε σε ένα δομικό πρόβλημα της κοινωνίας που δεν θα μπορούσε να λείπει και από τον αναρχικό χώρο. Ο Μαλατέστα κάποτε είχε πει ότι η κοινωνία έχει ένα δυνατό ελάττωμα, τα προβατίσια ένστικτα της και αυτό αποδεικνύεται με τα όσα ακούγονται αριστερά και δεξιά για αυτήν την τόσο δαιμονισμένη συμμορία.
Η μάζα που περιφέρεται στην αναρχία ζώντας το ελευθεριακό της όνειρο , όντας επιφανειακά μόνο πολιτικοποιημένη πολύ εύκολα μπαίνει στην λογική ότι η πλειοψηφία έχει δίκιο. Αυτή η πιο αντεπαναστατική αντίληψη οδηγεί στο να έχουμε ακούσει άπειρα πράγματα για τα γεγονότα που συμβαίνουν και για την συμμορία των 20. Ο κόσμος μιλάει και αναπαράγει μπούρδες που απλά τις έχει ακούσει από πολλούς ,δίχως να προβληματίζεται για το που, πως , ποιοι και γιατί. Το γεγονός αυτό πέρα από το ότι κάνει τρελή ζημιά σε πολύ κόσμο , φέρνει σε αμφισβήτηση την ίδια υποτιθέμενη πολιτικοποίηση του πλήθους της αναρχίας. Το ότι μεγάλη μερίδα του αναρχικού χώρου χρησιμοποιεί πρακτικές των επίσημων ΜΜΕ και της κρατικής μηχανής (βλ. λάσπη, παραπληροφόρηση, στοχοποίηση φιλικών σχέσεων, συλλογική ευθύνη), κάτι που δείχνει από τη μια έλλειψη καθαρού λόγου, ενώ από την άλλη φέρνει στην επιφάνεια την σκατοψυχιά του ανθρώπινου είδους, το ότι επίσης η αναρχομάζα λειτουργεί αποκλειστικά πάνω στο προβατίσιο ένστικτο που θέλει την πλειοψηφία τη μόνη αλήθεια, πρέπει να προβληματίσει όλους όσους θέλουν πραγματικά να απαλλαχτούν από την σάπια πλευρά της κοινωνικής νοοτροπίας.
Για κάποιους το ψέμα,η λάσπη και η απόκρυψη είναι το ορθό μέσο για την αυτοσυντήρησή τους, για άλλους είναι η αυθεντικότητα ,το καθαρό βλέμμα και η τιμή. Όλα έχουν να κάνουν με τον τρόπο που διαλέγει ο καθένας να βαδίσει στη ζωή .
κάποιοι απο την συμμορία

ο Κύων